O nadnaturalnych istotach

Wampirze umiejętności
  • Nieśmiertelność - wampiry nie mogą się zestarzeć. Po przemianie są odporne na wszystkie choroby, wirusy i zakażenia.
  • Szybka regeneracja - złamania oraz rany na ciele wampira goją się bardzo szybko.
  • Szybkość - wampiry mogą przemieszać się z niezwykłą dla ludzkiego oka szybkością.
  • Siła -wampiry są silniejsze od każdej istoty na ziemi.
  • Zmysły - mogą usłyszeć szeptane rozmowy, nawet w oddalonych budynkach, wyczuwają zapach krwi i rozkładających się ciał. Wampiry widzą w całkowitej ciemności.
  • Kontrola emocji - nadprzyrodzona zdolność do kontrolowania i manipulowania własnymi emocjami oraz innych.
  • Kontrola snów - mogą manipulować snami i podświadomością. Mogą obdarzać koszmarami lub świadomymi snami.
  • Perswazja - wampiry mogą sterować umysłami oraz zmieniać/usuwać wspomnienia.
 Wampirze słabości

  • Dekapitacja - oderwanie lub obcięcie głowy wampira spowoduje natychmiastową śmierć.
  • Ogień lub światło słoneczne - wystawienie wampira do ognia lub na słońce spowoduje trwałą jego śmierć.
  • Werbena - po spożyciu werbeny przez wampira powoduje poważne osłabienie i gorączkę. Ponadto, jeżeli skóra wampira będzie narażona na kontakt z werbeną to zacznie się spalać.
  • Drewno - jeżeli wampir zostanie zraniony kawałkiem drewna, to spowoduje to osłabienie organizmu. Jeżeli drewniany kołek przebije serce wampira to spowoduje natychmiastową śmierć. 
  •  Wyrwanie serca - wyrwanie serca spowoduje trwałą śmierć.
  • Czary - czarownice znają czary, które powodują eksplodowanie naczyń krwionośnych wampira.
  • Zaproszenie - jeżeli wampir nie zostanie zaproszony do danego mieszkania, to nie może do niego wejść.
  • Złamanie karku - choć nie jest to śmiertelne, złamanie karku wampira uczyni go nieprzytomnym na kilka godzin. 
  • Wysuszenie ciała - czyli brak jakiejkolwiek krwi w organizmie wampira powoduje jego wysuszenie, zmumifikowanie i skostnienie. Wampir jest w stanie bezruchu, ale żyje. Jeżeli pożywi się krwią, wrócą mu siły witalne.
  • Lekarstwo - było w stanie pozbawić wampira nieśmiertelności. 

Umiejętności ducha 
  • Nieśmiertelność - duch jest nieśmiertelny, będzie istniał zawsze i nigdy nie umrze.
  • Opętanie - duch może manipulować sobą tak, by sprawiać wrażenie osoby żywej duszą, umysłem oraz ciałem.
  • Teleportacja - duchy, dzięki nadprzyrodzonym mocom, mogą przenosić się z jednego miejsca do drugiego.
  • Nienamacalność - duchy nie mogą mieć fizycznego kontaktu z światem żywych, jeśli nie mają wystarczająco mocnego punktu zaczepienia w postaci medium.
  • Zdolności czarownic - jeżeli duch umiera jako czarownica, posiada umiejętności magiczne.
 Słabości ducha

  • Izolacja - duch może komunikować się z ludźmi jedynie za pośrednictwem medium, bądź czarownicy. Jednakże, jeżeli taka osoba zechce odwołać ducha, będzie on musiał zniknąć na owe żądanie.
  • Magia - jak wszystkie żywe stworzenia, duchy są podatne na czary. 

Umiejętności czarownic/czarownika 
  Poprzez wykorzystanie sił nadprzyrodzonych oraz potęgę żywiołów, czarownice posiadają wiele magicznych zdolności. Dzięki doświadczeniu oraz odpowiedniemu treningowi, ich moce się umacniają.
  • Przywoływanie - akt odwoływania się albo wzywania wyjątkowych form energii przez skupianie na zewnętrznych źródłach prądu.
  • Prekognicja - akt przepowiadania przyszłych wydarzeń opartych z percepcji pozazmysłowej.
  • Perswazja - czarownice mogą kontrolować oraz manipulować umysłami ludzi.
  • Zadawanie bólu - akt tworzenia i zadawania bólu ludziom, a zwłaszcza wampirom.
  • Kontrola nad żywiołami - akt kontrolowania i manewrowania elementami powietrza, ziemi, ognia, i wody.
  • Rzucanie zaklęć - akt zmieniania i/lub panowania nad sytuacją przez wykorzystanie czarów, przekleństwa, lub rytuału, itd.
  • Telekineza - akt kontrolowania i manewrowania ruchem przedmiotów przez umysłowy wpływ.
  • Termokineza - zwiększenie temperatury krwi do stanu wrzenia przez umysłowy wpływ.
  • Sporządzanie eliksirów - akt mikstur browarniczych i eliksirów z cudownymi właściwościami.
  • Umiejętności sensoryczne - niektóre czarownice są w stanie zmysłowo wykryć magię.
  • Nadzwyczajne dary - niektóre czarownice posiadają dar od natury, który jest wyłącznie ich cechą. 
Słabości czarownic/czarownika 
  • Niedowierzanie - akt zaprzeczania albo nie wierzenia w magiczny potencjał może spowodować nieumyślnie powstrzymywanie paranormalnej mocy czarownicy.
  • Strach - przygnębiające uczucie wzbudzone przez nieuchronne niebezpieczeństwo, zło, ból, itd., zagrożenie prawdziwe albo wyobrażony sobie; warunek albo uczucie obawiania się może spowodować chwilową utratę mocy czarownicy.
  • Śmiertelność - oparta z faktu, że czarownice są wciąż ludzkie, dzielą wiele z takich samych słabości jako nie-nadprzyrodzone istoty (np. wiek, ścięcie głowy, choroba, sercowe niepowodzenie, uduszenie, itd.)
  • Nadużywanie czarów - nadmierne wykorzystanie czarów może doprowadzić czarownicę do śmierci przez nadmierny wysiłek. 
Umiejętności demona
 Jest mnóstwo mocy używanych przez demony. Niektóre są bardzo powszechne i posiadane przez wiele demonów. Niektóre są jednak unikatowe dla swojego właściciela.
 Demony niższego poziomu mają zazwyczaj typowe, mało użyteczne moce. Demony wyższej hierarchii posiadły zdolności teleportacji.
 Demony mogą zdobywać nowe moce zabijając inne demony lub kraść je, co sprawia, że rosną w siłę.Większość demonów nie jest zdolna do używania zaklęć i przyrządzania eliksirów. Jednak są na nie podatne. Demony wyższego poziomu mogły wykształcić do mistrzostwa umiejętność wytrzymywania ataku eliksiru lub aktywnej moc. Niektóre demony są bardzo słabe, jednak używają kul ognia.

 Umiejętności łowcy

  • Znak łowcy - symbol ten jest związany z łowcami wampirów. Ten znak to mapa do lekarstwa na wampiryzm. Tylko potencjalny łowca widzi ten znak. Z każdym zabiciem wampira/hybrydy znak się powiększał.
  • Klątwa łowcy - kiedy łowca zostaje zabity przez wampira, wampir zaczyna miewać halucynacje, które sprawią, że będzie chciał popełnić samobójstwo.
  • Nadprzyrodzona siła - łowca ma więcej energii niż przeciętny człowiek i jest w stanie użyć znacznie większej siły, jest słabszy od wampira, ale silniejszy od człowieka.
  • Odporność na perswazję - Łowca jest odporny na hipnozę i nie potrzebuje do tego werbeny.
  • Umiejętności bojowe - łowcy mają swoją specjalną broń z ich własnym znakiem, jednak nawet zwykłym przedmiotem codziennego użytku jest w stanie zadać wampirowi obrażenia.
Słabości łowcy
 Śmiertelność - oparta z faktu, że łowcy są wciąż ludźmi, dzielą wiele z takich samych słabości jako nie-nadprzyrodzone istoty (np. wiek, ścięcie głowy, choroba, sercowe niepowodzenie, uduszenie, itd

Umiejętności medium
  • Medium może porozumiewać się z osobą, którą wcześniej (przez śmiercią) znała/znał.
  • Medium potrafi porozumieć się z osobą, której nie zna, lecz kiedy ktoś inny o niej myśli lub ją wspomina.

Umiejętności Pierwotnej/Pierwotnego

  • Nadprzyrodzona siła- pierwotne wampiry są dużo silniejsze od nieśmiertelników, zwykłych wampirów, wilkołaków, zwykłych mieszańców i ludzi. Są w stanie odcinać głowy innym gatunkom zwykłym machnięciem ręki oraz roztrzaskać okna i drzwi przy użyciu bardzo małych obiektów. Jednak nie wiadomo, czy siła Pierwotnego rośnie wraz z wiekiem
  • Nadprzyrodzona szybkość - pierwotne wampiry są dużo szybsze szybsze od nieśmiertelników, zwykłych wampirów, wilkołaków, zwykłych mieszańców i ludzi. Są w stanie wyprzedzić inne nadprzyrodzone istoty i przebiec odcinek wielu kilometrów w czasie kilku minut. Jednak nie wiadomo, czy szybkość Pierwotnego rośnie wraz z wiekiem.
  • Zmysły - pierwotne wampiry mają bardzo wyczulone zmysły i wykraczają poza zmysły innych wampirów, wilkołaków, zwykłych mieszańców i ludzi.
  • Nadprzyrodzona zręczność - pierwotne wampiry posiadają lepszą nadludzką zręczność niż zwykłe wampiry, zwykli mieszańcy, wilkołaki i ludzie. Mogą bez trudu biegać, skakać, wspinać się, podnosić różne rzeczy, nie męcząc się i robiąc to bardzo szybko. Umiejętności te ulegają ulepszeniu wraz z wiekiem.
  • Niezwykła odporność - pierwotne wampiry są odporne na wszystkie choroby. Są też w stanie znieść o wiele więcej niż inne wampiry, wilkołaki, zwykli mieszańcy i ludzie. Nawet drewno i werbena nie są w stanie na długo powstrzymać Pierwotnego, chwilowo unieruchomić, ale nie zatrzymać. Ich odporność jest bliska niezniszczalności, jako że żaden Pierwotny nigdy nie został rozczłonkowany.
  • Szybka regeneracja - rany zadane Pierwotnym wampirom goją się szybciej niż innym wampirom, wilkołakom, zwykłym mieszańcom i ludziom. 
  • Perswazja - pierwotne wampiry mogą kontrolować umysły ludzi, wampirów i zwykłym mieszańcom. Nie są jednak w stanie zahipnotyzować innych bytów nadprzyrodzonych, np. czarownic, wilkołaków i nieśmiertelników.
  • Nieśmiertelność - są nieśmiertelni, nie starzeją się ani nie chorują.
  • Kontrola snów - mogą kontrolować sny i podświadomość. Mogą obdarzać koszmarami lub świadomymi snami.
  • Kontrola emocji - mogą wyciszać emocje, sprawiać że zabijanie staje się łatwiejsze. Jednak ich człowieczeństwo zawsze będzie starało się powrócić.
  •  Telepatia - umiejętność porozumiewania się z innymi wampirami  na odległość oraz bez kontaktu fizycznego.
 Słabości Pierwotnej/Pierwotnego 
  • Werbena - werbena osłabia Pierwotnych. Osoby, które spożyły werbenę lub noszą ją w biżuterii są odporne na ich hipnozę. Odporność Pierwotnych na to zioło jest większa, niż odporność zwykłych wampirów.
  • Kołek z białego dębu - to od niego pochodzi nieśmiertelność Pierwotnych, i jest jedyną bronią mogącą ich zabić. Kołek po przebiciu Pierwotnego ulega spaleniu, wyjątkiem jest nieśmiertelny kołek z białego dębu.
  • Sztylety - jeden ze srebrnych sztyletów, zamoczony w popiele z białego dębu unieruchamia Pierwotnego na tak długo, jak tkwi w jego ciele.
  • Światło słoneczne - może ich poparzyć, ale nie zabić. Wszyscy Pierwotni zaopatrzeni są w pierścienie z kamieniem szlachetnym (lapis lazuli), który ma zapewnić im ochronę.
  • Zaproszenie - Pierwotny, jak normalny wampir musi zostać zaproszony do siedzib zamieszkanych przez ludzi. Od tej reguły odstępują szpitale, hotele itp.
  • Magia czarownic - czarownice znają czary, które powodują eksplodowanie naczyń krwionośnych Pierwotnego.
  • Klątwa łowcy - gdyby Pierwotny zabił jednego z łowców, byłby torturowany przez swoje halucynacje, aż do momentu, w którym sam, by się zabił lub potencjalny łowca zabije swoją pierwszą wampirzą ofiarę.
  • Złamanie karku - nie może zabić Pierwotnego, jednak unieruchamia go na kilka godzin.
  • Lekarstwo - mogło ono pozbawić Pierwotnego nieśmiertelności, sprawiają, iż będzie człowiekiem.
  • Odwodnienie - brak krwi w organizmie działa tak samo na Pierwotnych, jak na inne wampiry. Z czasem całkowicie się mumifikują, a jedynym sposobem, aby ich ożywić jest napojenie krwią.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz