czwartek, 5 października 2017

Rozdział XVII

*** Oczami Vespiano***

 - Idę ją odnaleźć a gdy to zrobię już nikt z was nigdy nas nie zobaczy!- wrzasnąłem i zacząłem odchodzić.
 - Nie popisuj się napaleńcu tylko daj sobie pomóc.- podszedł Luke.
 - Poradzę sobie.- wziąłem zamach i uderzyłem Luke'a.
Znalezione obrazy dla zapytania stefan salvatore angry

  *** Oczami Rosici***

 - Teraz mam tu z tobą siedzieć?
 - Jak widzisz lepiej być w pokoju hotelowym niż hangarze.
 - Mścisz się ze względu na Nikolinę.- podeszłam do Kosmy.
Podobny obraz

 - Kochanie wcale nie.- zaśmiał się. - Chcę być potężny a krew ludzkiego sobowtóra mi w tym pomoże.- Ty mi ją dasz, a w zamian moja dawna znajoma rzuci na ciebie zaklęcie dzięki któremu dożyjesz spokojnej starości wraz ze swoim Vespiano.
Podobny obraz

 - A gdzie haczyk bo już znam cię dosyć długo i zawsze jakiś jest.
 - Zostaniesz moim sługą, zahipnotyzuję cię i powybijam resztę Pierwotnych. A gdy tylko skończymy będziesz mogła uciec ze swoim ukochanym. Co ty na to?
 - Zgoda.- powiedziałam z przerażeniem. - Zrobię wszystko abyś dał mi spokój.
 Znalezione obrazy dla zapytania katherine and klaus

 - Będziesz musiała znać swoje miejsce w szeregu.- spojrzał mi w oczy. - Zapomnisz o swojej przyjaźni z resztą wampirów. Będziesz tylko posłuszna mnie. Chociaż nawet możemy złamać trochę przysięgę. Jeśli twój chłoptaś będzie chciał ci przeszkodzić również go zabijesz.- użył perswazji. - Nikt nie mówił, że będę grał fair.
 - A więc jakie jest moje pierwsze zadanie?
Podobny obraz

 - Jaka niecierpliwa. Na początek wyślij sms-a do Vespiano, że nic ci nie jest i wracaj do domu Chloe. - wyjął z szafki dziwne przedmioty.- To są trzy sztylety zanurzone w prochu z białego dębu. Nie zabiją Pierwotnego a tylko uśpią. Tylko pamiętaj, aby nie wyciągać ich z ciał.
 - Zrozumiano.- wyjęłam telefon i zaczęłam pisać do Veso , włożyłam sztylety do torebki i wyszłam. W głębi nie chciałam zabijać przyjaciół, ale hipnoza była ode mnie silniejsza. Weszłam do domu.
 - Gdzieś ty była.- podszedł Veso.
Znalezione obrazy dla zapytania stefan and katherine

 - Musiałam pobyć sama.- podeszłam do kominka.- Gdzie są wszyscy?
 - Szukają sposobu na zabicie Kosmy i ożywienie Amber.- wpatrywał się we mnie. - Coś cię trapi.
Podobny obraz

Podobny obraz
 - Nic mi nie jest. To tylko przemęczenie pamiętaj jestem znów człowiekiem.- pocałowałam go.
Podobny obraz

 - Kocham cię- wyszeptał.
 - Dobranoc.

***Oczami Vespiano***

 - Zapomniałaś torebki.- wziąłem ją i wypadły z niej sztylety. - Słyszałem o tym od Chrisa. Ty nie jesteś sobą. - rzuciłem Rosicę na ścianę.

Znalezione obrazy dla zapytania stefan salvatore angry

 - Co ty mówisz.- chciałam go pocałować.
Podobny obraz

 - Bez gierek. Kto ci to zrobił?- przycisnąłem mocniej.
Podobny obraz

 - Lepiej dla ciebie gdybyś mnie puścił mam nakaz zabić Pierwotnych, a gdy to zrobię uciekniemy razem tylko zaufaj mi.
 - Rosica zawsze mówiłaś, że miłość jest silniejsza od wszystkiego innego to pokaż to!- wrzasnąłem.
 - Dziecinne gadanie. Zrozum zabiję Pierwotnych i będziemy mogli być razem.

Znalezione obrazy dla zapytania katherine pierce
 - Kto ci to zrobił?
 - Jakiś ty ciekawski. Proszę cię.
 - Nie ma mowy.- złapałem Rosicę ogłuszyłem. - To dla twojego dobra.
  Pobiegłem do reszty przyjaciół opowiadając o planie Rosici.

***

 - No więc jak myślicie kto mógłby wymyślić tak chory plan?- zapytałam.
 - Naprawdę się nie domyślacie?- Octavius się zaśmiał. - Widać, że stoi za tym Kosma.
 - No przecież.- Christian przytaknął.
 - Uważam, że lepiej byłoby spotkać się z Kosmą i wyjaśnić wszystko. Przecież kiedyś między waszą trójką było dobrze. Mam dosyć martwienia się o swoje życie.
 - Zwłaszcza, że dał Rosicę sztylety zanurzone w popiole z białego dębu.- odparł Veso.
 - Przecież zostały dawno temu zniszczone.- Octavius zaczął nerwowo chodzić po pomieszczeniu.
 - Do czego one służą?- zapytałam.
 - Mogą nas uspać, a wtedy Kosma miałby dużo czasu na rozmyślanie jak nas zabić.
 - Ile było sztyletów?
 - Tylko trzy. Dla mnie, Octaviusa i Kosmy.- podszedł do mnie Christian. - Jak widać Gabrielle tworząc je nie przewidziała ciebie.
 - Porozmawiajmy z nim. - nalegałam. - Veso pójdź po telefon Rosici i sprawdź czy nie rozmawiała ostatnio z Kosmą i poproś go o spotkanie.- chłopak wykonał moje polecenie.
 - To absurd.- wrzasnął Octavius.- Chcesz aby nas wszystkich pozabijał?
 - Dajmy mu poczucie bezpieczeństwa z naszej strony. Jesteśmy w końcu Pierwotnymi.
 - Trzymaj. - Veso rzucił mi telefon Rosici.
 - Tak jak myślałam.- sprawdziłam połączenia. - Zaprośmy go.
 - Postradałaś zmysły.- Christian się wściekł. - Nie pozwolę na to.
 - Siedź cicho!- krzyknęłam. - Mogę już działać na własną rękę! Nie musisz już robić ze mnie małej dziewczynki.- zaśmiałam się. - A zaraz przecież nawet nie wiesz jaka wtedy byłam bo uciekłeś.- ruszyłam w stronę drzwi frontowych.
Znalezione obrazy dla zapytania rebekah and klaus
 - Nie wracajmy do tego.- opuścił głowę.
 - Właśnie. Wychodzę i zrobię to co powinnam już dawno.- trzasnęłam za sobą drzwiami.
  Napisałam SMS-a do Kosmy z pytaniem gdzie jest. Nie czekałam długo na odpowiedź znajdował się w hotelu nie daleko. Natychmiast tam ruszyłam. Zahipnotyzowałam recepcjonistkę aby wyjawiła mi numer pokoju Kosmy. Natychmiast tam pobiegłam i zapukałam do drzwi. Pierwotny je otworzył.
 Podobny obraz
 - Co cię tu sprowadza moja droga?
 - Chcę porozmawiać. Tak po prostu.- mój oddech przyspieszył.
 - Wejdź.- przepuścił mnie w drzwiach.
 - Nie wiem od czego zacząć.- zaśmiałam się nerwowo i usiadłam na kanapię.
 - Widać, że przyszłaś w pokojowych zamiarach. Bardzo to cenie.- przybliżył się do mnie.
 - Co to?- wskazałam na małe fiolki na stoliku.
 - Pomoc dla Rosici. Dzięki mnie nie umrzę.
 - A więc o to chodzi. Rosica miała nas zabić w zamian za życie.
 - Jaka ty błyskotliwa Chloe. Mam duży żal do Christiana i Octaviusa. A ty jesteś taka niewinna.- zaśmiał się.
 Podobny obraz
 - Niewinna osoba by nikogo nie zamordowała. -opuściłam wzrok.
 - Daj spokój każdy ma coś na sumieniu.
 - Ale ja nie jestem potworem.
Znalezione obrazy dla zapytania rebekah and klaus 
 - Nie powiedziałem tego.
Znalezione obrazy dla zapytania rebekah and klaus
 - Powinnam wracać to był zły pomysł, aby tu przychodzić.
 - Jak chcesz.- podszedł do drzwi.
 - Kosma...- złapałam go za ramię czując przerażenie. - Jesteśmy rodziną. - wyszłam.
 - Zaczekaj!- mężczyzna podbiegł i mnie przytulił.
 Znalezione obrazy dla zapytania rebekah and klaus
 Momentalnie wstrzymałam oddech również słysząc jak jego przyspiesza. Co powiem ojcu, gdy wrócę.
 - Uważaj na siebie. Jesteś za dobra na bycie wampirem.- szepnął.
 - Powinnam iść.- spojrzałam w jego oczy i wybiegłam.
 Wchodząc do domu natychmiast zamknęłam się w pokoju. Christian od razu znalazł się pod moimi drzwiami.
 - Otwórz!- wrzasnął.
 - Porozmawamy rano.- nalegałam.
 - Nie każ mi wyważać drzwi.- uderzył w nie pięścią.
 - Proszę cię. Zaufaj mi.
 - Skrzywdził cię?
 - Nie. Chcę się położyć.
 - Powiedz mi tylko o czym rozmawialiście.
 - Niczego się nie dowiedziałam. Tylko, że Rosica miała się nas pozbyć w zamian za lekarstwo wydłużające jej życie.
 - Do jutra.- odszedł.
  Następnego dnia po porannym prysznicu zeszłam do kuchni ponieważ czułampiękny zapach.
 - Dzień dobry. - powiedział Luke.
 - Od kiedy gotujesz?- zapytałam.
 - Cóż wiele rzeczy o mnie nie wiecie.- chłopak rozkładał sztućce.
 - A gdzie Rosica?
 - Zamknęli ją. Przy okazji nie nie powbija wam sztyletów.
 - Jak tu pachnie.- Kylie weszła wolnym krokiem do kuchni, a za nią wbiegł Octavius.
 - Wracaj do łóżka.- wziął ją na ręcę.
 - Nie chcę.- nalegała.
 - Przyniosę ci jedzenie.- pogładziłam jej włosy. - Odpoczywaj.
 - A gdzie Chris?-spytał Octavius.
 - O nie. Pewnie poszedł do Kosmy. Ubzdurał sobie, że zrobił mi krzywdę. Muszę coś zrobić.
 - Niech się z nim rozprawi. Pomogę mu.
 - Zostań z Kylie. Ja to zrobię.- nalegałam, aby Octavius się nie wtrącał.

***Oczami Christiana***

 - Otwieraj!- waliłem w drzwi pokoju hotelowego.
 - Bracie.- otworzył je szeroko. - Jak mnie znalazłeś?
 - Moja córka nie przypilnowała telefonu Rosici.
 - Jednak jest nierozgarnięta.
 - Co jej zrobiłeś?
 - Przestań nie skrzywdziłbym jej.- uśmiechnął się.
Znalezione obrazy dla zapytania elijah and klaus
 -  Zetrę ci ten uśmiech z twarzy.
Znalezione obrazy dla zapytania elijah and klaus
 -  Czekam.- zaczął się głośno śmiać.
 - Nie zbliżaj się do Chloe.- złapałem Kosmę i próbowałem skręcić kark.
Znalezione obrazy dla zapytania elijah and klaus fight
 - Przestańcie!- wbiegła Chloe.
 - Christian zaczął udawać tatusia.- Kosma wyrwał się i rzucił na mnie.
Znalezione obrazy dla zapytania elijah and klaus fight
 - Proszę was!- Chloe krzyknęła i zaczęła szybciej oddychać. Jej twarz zaczęła przybierać wampirzą formę.
 - Chloe.- Kosma do niej dobiegł i przytrzymał. Starał się ją uspokajać.
Znalezione obrazy dla zapytania rebekah and klaus

***

 - Zostaw mnie.- próbowałam się wyrwać.
 - Pierw się uspokój.- spojrzał mi głęboko w oczy. - Jak chcesz się na czymś wyżyć to zrób to na mnie, a nie na ojcu.
 - Co ty mówisz.- uspokoiłam się.
 - Wracajmy do domu.- Chris wstał i pociągnął mnie za rękę.
  Było już bardzo późno, a ja nie do końca wiedziałam co się dzieję. Christian przez dłuższy czas szedł w ciszy, lecz nagle się odezwał.
 - Kosma mnie zaskoczył.
 - Czym?- spytałam.
 - Tym, że ci pomógł.
  Nagle przed nami pojawił się Kosma.
 - Christian proszę daj mi się pożegnać z twoją córką. Odchodzę tylko zdejmę urok z Rosici.
 - Najwyższy czas. - odparł.
  Szliśmy w stronę domu. Chris poszedł po Rosicę a ja zostałam na dworzu z Kosmą.
 - Czemu chcesz zniknąć?
 - Bo coś zrozumiałem. - Kosma podszedł do wychodzącego z domu Chrisa trzymające ledwo żywą Rosicę. - Zapomnij o rozkazie moja droga. Bądź znów szczęśliwa.- zrzucił urok.
 - Dziękuję.- Rosica upadła.
 - Lepiej zaniosę ją do łóżka.- odparł Chris. - Kosma masz minutę.- mój ojciec odszedł.
   Patrzeliśmy wraz z Kosmą jak Chris wnosi Rosicę do domu.
 - Nie odchodź.- złapałam go za dłoń. - Nie teraz.
 - Muszę.- wściekał się i zaczął odchodzić.
 - Błagam cię!- szarpnęłam go.
 - Muszę zrozum!- zaczął wrzeszczeć. - Nie mogę spędzać z tobą czasu.
 - Dlaczego?- błagałam.
 - Bo się w tobie zakochałem.- krzyczał ze łzami w oczach.
Podobny obraz
 - Boże.- wstrzymałam oddech dotykając jego policzek.
 - Wracaj do domu.
Podobny obraz
 -  Nie pozwolę ci odejść. Myślałam, że dzieję się ze mną coś złego,ale...- złapałam się za głowę. - Ale czuję to samo.- lekko się uśmiechnęłam.
Znalezione obrazy dla zapytania rebekah and klaus
 - Wybacz, ale Christian napewno słyszał moje krzyki oraz wyznania i gdybym został od razu by mnie zabił.- odgarnął kosmyk moich włosów, który opadał mi na twarz. - Jeśli chcesz przyjdź pożegnać się rano do hotelu.
 - Jasne.
 - Do zobaczenia.- Kosma objął mnie i pocałował.

Podobny obraz
 - I jeszcze jedno. Bądźcie ostrożni. Podobno ktoś znalazł sposób na zabicie nas.- krzyknął do Chrisa stojącego przy oknie.
  Spoglądałam jeszcze przed długi czas jak Kosma znika w oddali. Zakochałam się w najgorszym wrogu. Czuję się brudna. Po ogarnięciu emocji weszłam do domu. Podeszłam do barku z alkoholami, gdzie stał Chris.
 - Dobrze, że odszedł.
 - Taa...- zawahałam się. - Widziałeś?
 - Niestety. I nie jestem z tego zadowolony.
 - Zakochałam się.
 - Nie mogę do siebie tego dopuścić. Jak to odkryłaś?
 - Kiedy poszłam odwiedzić Kosmę po raz pierwszy. Dojrzałam w nim coś dobrego. Czułam się przy nim najbezpieczniej.
 - Pierw myślałem, że chciał tylko uderzyć w mój czuły punkt, ale wtedy widziałeś jak na ciebie spojrzał. Tylko raz w życiu miał taki wzrok na widok Nikoliny. Kochał ją, a teraz poczuł coś do mojej córeczki.
 - Nie chcę żeby odchodził.- nagle się rozpłakałam.
 - Chodź do mnie.- przytulił mnie.
 Znalezione obrazy dla zapytania rebekah and elijah

***Oczami Kosmy***

 Kończyłem pakowanie swoich rzeczy. Cały czas myślałem o tej małej Pierwotnej. Zawróciła mi w głowię. Po chwili usłyszałem pukanie do drzwi. To była Chloe.
 - Hej.- weszłam.
 - Nie myślałem, że przyjdziesz tak wcześnie.
 - Musiałam.- pocałowałam go.
 Znalezione obrazy dla zapytania klaus sex scene
 -  A chrzanić to.- Kosma momentalnie zerwał ze mnie ubranie i rzucił naścianę po czym sam się rozebrał.
 - Kocham cię.- całowałam go namiętnie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz